În cadrul termenului de garanție ne obligăm să reparăm, înlocuim sau să restituim contravaloarea produsului, conform Legii în vigoare. Perioada de timp stabilită pentru remediere și aducere în starea de funcționare a bunului nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Termenul este maximal și include următoarele etape: trimiterea produsului către service, diagnosticarea defectului, comandarea pieselor necesare reparației (dacă este cazul), reparația produsului și trimiterea lui către client.

 

În cazul în care produsul se află încă în garanție și respectă criteriile de eligibilitate, dar nu mai poate fi reparat, se oferă clientului o fișă de negație în baza căreia se vor restitui banii plătiți la momentul achiziției. Pentru defectele neacoperite de garanție sau ieșite din perioada de garanție, reparația se poate face doar contra cost și se oferă garanție pentru manoperă și piesele schimbate.