Garanția comercială este conform certificatului de garanție emis de către producător, în funcție de categoria de produs și reprezintă perioada în care consumatorul beneficiază de reparații gratuite din partea vânzătorului/producătorului. La solicitarea acordării garanției, va fi necesară prezentarea produsului în ambalajul original, însoțit de documentația tehnică cu care a fost livrat, de certificatul de garanție în original și dovada achiziției (factură, bon fiscal). 

 

Beneficiază de garanție doar produsele comercializate de compania noastră și care corespund condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă, utilizarea neconformă a produsului atrăgând de la sine pierderea dreptului de a solicita repararea sau înlocuirea produsului cumpărat fără costuri suplimentare.

 

Toate produsele beneficiază, prin lege, de garanția de conformitate care reprezintă perioada legală de 24 luni în care consumatorului i se aduce produsul la conformitate în mod gratuit. Conformitatea se referă la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferentă facută de vânzător/producător. În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de anularea contractului de vânzare/cumpărare privind acest produs.

 

Garanția comercială asumată de către compania noastră, Kitchen Magic Home SRL, este de 12 luni.

 

În cadrul termenului de garanție producătorul repară, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform legii în vigoare. Perioada de timp stabilită de remediere a reparației nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Termenul este maximal și include următoarele etape: trimiterea produsului către service, diagnosticarea defectului, comandarea pieselor necesare reparației (dacă este cazul), reparația produsului și trimiterea lui către client, perfect funcțional. 


 

În cazul în care produsul se află încă în garanție și respectă criteriile de eligibilitate, dar nu mai poate fi reparat, se oferă clientului o fișă de negație în baza căreia se vor restitui banii plătiți la momentul achiziției. Pentru defectele neacoperite de garanție sau ieșite din perioada de garanția, reparația se poate face doar contra cost și se oferă garanție pentru manoperă și piesele schimbate.

 

Plata transportului pentru produsele aflate în garanție și trimise spre soluționare va fi suportată de către Kitchen Magic Home SRL, iar firma de curierat va fi comunicată clientului înainte de expediere. Produsele vor fi trimise la adresa comunicată de către noi ca urmare a cererii dumneavoastră, iar soluționarea garanției se va face prin repararea sau înlocuirea produsului defect.

 

Conform OG21/1992 vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare.